Optimalizace stránek

Vše pro podporu organického vyhledávání

Největší návštěvnost webových stránek je z organického vyhledávání. Jde o nejosvědčenější způsob jak najít rychle cokoliv. Pro uživatele je výsledek z organického vyhledávání navíc i důvěryhodnější, protože nejde o podstrčenou reklamu jako v případě PPC. Návštěvnost z vyhledávačů se pohybuje kolem 60%. Zajistit vysoké pozice ve vyhledávačích lze jen díky SEO a kvalitním zpětným odkazům.
Zdroj: searchenginewatch.com

zdroje návštěvnosti

Ze statistik je zřejmé, že organické vyhledávání má mnohem větší vliv na návštěvnost, než všechny ostatní zdroje dohromady! Logicky z toho vyplývá, že kdo neinvestuje do získání vysokých pozic na Googlu, nemůže dosahovat významnějšího zisku.
Nižší návštěvnost z ostatních zdrojů však neznamená, že je například zbytečné působit na sociálních sítích nebo se zabývat placenou reklamou (PPC). Odkazy z příspěvků na sociálních sítích (Facebook, Google+, Pinterest …) mají vliv na pozice ve vyhledávačích. Pokud někdo denně dodává kvalitní obsah na sociální média, potom je i procento návštěvnosti z těchto webů vyšší než v grafu uvedená 2%.
PPC může být úspěšně používána zejména v případě, kdy odhalíte zanedbaná klíčová slova, kterým jste nevěnovali pozornost a bude trvat dlouho, než bude možné dostat web nahoru i na tato klíčová slova.

Z grafu je především zřejmé, čemu je nutné dát největší prioritu. Tedy alespoň pokud chcete vydělávat a podnikání není pro vás jen volnočasovou aktivitou.

Průběh optimalizace

Na začátku je zapotřebí provést analýzu webu, určit cíle, prozkoumat cílovou skupinu, prostudovat data v Google Analytics. Zároveň se podíváme jak je na tom web po technické stránce. Chyby odhalí sofistikovaný software. Vy se rozhodnete, zda je zadáte k opravení autorům webu nebo to necháte na nás. Prozkoumáme také Vaší konkurenci a zvláště kde mají nejhodnotnější odkazy.

1. Analýza klíčových slov
2. Technická analýza
3. Úpravy webu
4. Budování odkazového profilu
5. Monitorování průběhu kampaně

Hloubková analýza klíčových slov je smysluplná zejména v případech, kdy máte mnohem širší záběr než třeba jen „svatební šaty“ nebo „svatební fotograf“. Ovšem i v případě, kdy je vaše specializace takto úzká, je dobré provést alespoň základní analýzu, díky které lze odhalit fráze z více slov, které jsou vyhledávané a mohou přinést zákaznice (např. „krajkové svatební šaty“, „krátké svatební šaty“, apod.).

Technická analýza spočívá v odhalení slabin webu, které mohou mít vliv na hodnocení ze strany vyhledávačů. Zjistit lze všechny chyby.

Úpravy na základě našich doporučení můžete svěřit buď dodavateli vašich stránek, provést si je sami nebo to zadat nám. Po provedení úprav uděláme ještě kontrolní technickou analýzu.

Odkazový profil je soubor všech webů, které na vaše stránky odkazují. Čím kvalitnější odkazy (z webů souvisejících se svatbami + navštěvované), tím lépe jsou potom hodnoceny vaše stránky a o to výše se zobrazují na Googlu a na Seznamu.
Budování odkazového profilu je to hlavní, čím lze předstihnout konkurenci.
Odkazy se vkládají do článků se svatební tématikou. Souhrnně se tyto činnosti nazývají copywriting a linkbuilding.

Pomocí různých analytických nástrojů sledujeme průběžně zda vše probíhá podle plánu. Výsledky šetření předáváme v digitální nebo v tištěné podobě. Řadě údajů lze porozumět na první pohled (grafy), u jiných obdržíte i podrobné vysvětlení.

Analýza klíčových slov
a konkurence

Do našeho hledáčku se dostávají nejen klíčová slova, ale i stránky konkurence. Díky špičkovým softwarovým nástrojům zjistíme na co se konkurence zaměřuje, kde jsou mezery a čemu by se vyplatilo věnovat nejvíce.

Určení strategických cílů

Cíle veškerého marketingového snažení musí mít konkrétní podobu. Nelze si dát za cíl zdvojnásobení obratu nebo něco podobně rozvláčného. Cíle definujeme jako jednotlivé milníky k dosažení očekávaných výsledků.

Návrh postupů a strategie

Jsou-li jasně definovány cíle, následuje sestavení co nejekonomičtějších postupů, jak bude cílů dosaženo.

Zpětná kontrola a monitorování

Klientům dodáváme přehledné zprávy o průběhu kampaní. Nejdůležitější informací jsou výsledky. Ty jsou patrné díky srovnávání s předchozími obdobími.

Specializujeme se na svatby a svatební marketing

Je rozdíl svěřit marketing běžné SEO agentuře
a svěřit jej digitální marketingové agentuře specializované na svatby.

Tato práce nás velmi baví a naplňuje.
S nevěstami jsme navíc v přímém kontaktu (skrze svatební služby)
a sice již od roku 2004.

Možná už vás napadlo, že by mohla nastat situace, kdy kromě vás by chtěla od nás stejné služby i vaše hlavní konkurence.
Něco takového se samozřejmě může stát.
Konkurence ale není nic špatného. Bez konkurence je pro většinu firem obtížné tvořit perfektní produkty.

Nicméně vnímáte-li to jinak, je možné u nás objednat i určitý stupeň exkluzivity. Nelze sice zajistit monopol, protože by to bylo v rozporu s naší filozofií, ovšem lze se domluvit na upřednostňování. Objednáte-li naše služby dříve než vaše konkurence, jste oproti konkurenci automaticky ve výhodě.

Srovnání s PPC z hlediska hodnoty prokliků

Jaká je hodnota organického vyhledávání? Málokdo nad tím přemýšlí. Zamyslete se...

Je ekonomicky výhodnější PPC nebo SEO a linkbuilding?

Náklady na SEO a linkbuilding jsou z dlouhodobého hlediska vždy nižší než náklady na PPC. Jediným ekonomickým důvodem proč upřednostnit PPC jsou okamžité výsledky. V PPC jde kampaň optimalizovat za pár hodin a výsledky jsou druhý den. Oproti tomu SEO a linkbuilding přinese výsledky nejdříve za čtyři až deset měsíců a i když jsou náklady 8x nižší, řadu firem od optimalizace odradí zejména nejistota ve výběru agentury (většinou přímo se svatební oblastí nemají žádné zkušenosti a tedy ani žádné kontakty) a především – přínos se objeví až za delší dobu. Firmy, které se orientují hlavně na budoucnost a dlouhodobou prosperitu, chtějí přirozeně co nejvyšší pozice v organickém vyhledávání. PPC u nich díky zkušenostem hraje už jen podružnou roli.

Jestliže v PPC je cena za proklik 10 Kč, potom hodnota prokliku v organickém vyhledávání je 10 Kč a více. Přijde-li přes PPC denně 10 uživatelů za 100 Kč, přes organické vyhledávání jich bude 80 a více v hodnotě 800 Kč a více. Hodnota organického vyhledávání je potom 24000 Kč/měsíčně. Náklady se však pohybují od 3000 Kč měsíčně (v závislosti na síle konkurence).

Potřebujete se dostat ve vyhledávačích nahoru?

Zjistíme bezplatně jaké jsou ve vašem případě možnosti