Od každé investice je očekáván zisk. Zvýšit zisk na dvojnásobek je teoreticky možné více způsoby …
Můžete například:
Nejlevnější z výše uvedených možností je zvýšit konverzní poměr. Když totiž zdvojnásobíte cenu, pravděpodobně nic neprodáte. A zvýšit množství návštěvníků na dvojnásobek by bylo ve srovnání se zvýšením konverzí velmi nákladné. Věříte, že je možné, aby namísto jednoho návštěvníka ze sta jich objednával dvojnásobek, tedy dva ze sta?
Konverzní poměr je procento návštěvníků webu, kteří dokončí požadovanou akci (odeslání poptávky, přihlášení k odběru novinek, nákup v e-shopu apod.), tj. provedou konverzi.
konverzní poměr = ( počet zkonvertovaných návštěvníků / celkový počet návštěvníků ) * 100
Udává se v procentech.
Pokud například ze sta návštěvníků jeden objedná, potom je konverzní poměr 1%. Na neoptimalizovaných stránkách se konverzní poměr pohybuje pod jedním procentem. Nemáte-li dosud nastaveno měření konverzí, provedeme nastavení v rámci této služby. (Měření konverzí je zajištěno odesíláním dat do Google Analytics při odeslání objednávkového či jiného formuláře.)
Je potřeba zjistit, proč návštěvník nedokončí konverzi a tento problém vyřešit. Na cestě k odeslání objednávky mohou být skryté různé (i psychologické) překážky. My tyto překážky pomocí různých testů hledáme a odstraňujeme. Především se u vaší cílové skupiny (nevěsty) snažíme pracovat s emocemi.
Někdy lze zvýšit konverze ve velmi krátké době, zvláště v případech, kdy jsou na stránkách zřejmé chyby, které si majitelé nebyli schopni uvědomit.
Technické problémy také bývají poměrně častou příčinou proč zákazník neuskuteční konverzi. Podobně i důvěryhodnost mnohdy pokulhává. Potenciální zákazník se většinou musí několikrát na web vrátit, aby dospěl k rozhodnutí objednat – a zejména se to týká žen. Tyto a mnoho dalších aspektů prozkoumáme a vyhodnotíme. Výsledkem rozboru jsou doporučení ohledně technického vylepšení webu a také návrh na úpravy obsahu (návrh dodáváme včetně textových úprav obsahu).