Obsahový marketing

Tvorba kvalitního obsahu

Nevěsty již od zasnoubení hledají informace týkající se svateb. Obsahový marketing představuje strategii vytváření unikátního obsahu, který nevěsty zajímá. Nestačí jen psát kvalitní články. Nutné je také zjišťovat po čem je poptávka (sledováním sociálních sítí; pomocí analýzy vyhledávání klíčových slov apod.) a tvořit multimediální obsah – texty, obrázky a videa.
Díky naší specializaci Vás dokážeme ve tvorbě obsahu zastoupit. Čím více nás zasvětíte, tím lepší obsah dokážeme vytvořit.

Obsah webové prezentace

Vaše hlavní webové stránky jsou jako výloha do obchodu. Nevěstu je nutné zaujmout a ujistit, že vstoupila do správného obchodu a že bude obsloužena profesionály, kteří vědí, co dělají.
Již dávno jsme pochopili, že nevěsta chce svatební přípravy a svatbu především prožívat. Suchá informační sdělení nijak potřebu prožívat svatební přípravy nenaplňují.
Stejně tak i multimediální obsah by měl vyvolávat očekávané emoce. Nestačí ale jen vyvolat emoce. Je zapotřebí s citem naočkovat i touhu a hlavně přimět nevěstu k akci.
Při tvorbě obsahu webových stránek myslíme na tyto a řadu dalších věcí.

Příspěvky na sociální sítě

Sociální sítě nutí tvořit více a více obsahu. Jenom neotřelý zajímavý obsah však sklízí úspěch. Můžete-li dodávat fotografie či videa, zajistíme vše ostatní, tzn. pravidelné postování příspěvků v ideální čas a následně i sledování vlivu na nevěsty (zejména díky datům z Google Analytics). Mnohdy lze navrhnout a realizovat i různé soutěže.
Máme možnost videa od vás sestřihat anebo můžeme videa i natáčet.

Příspěvky na blogy a tématicky zaměřené weby

Nemáte-li ještě blog, vězte, že je dobré nějaký si pořídit. Můžete sice namítnout, že dnes funkci blogu nahrazují sociální sítě – nenechte se však mýlit – profesionální blog nemohou sítě nahradit. Velkou výhodou je možnost získávat díky tzv. cross-postingu odkazy, které mají velký vliv na výsledky vyhledávání na Googlu. Cross-posting spočívá ve výměně článků s někým dalším ze svatební branže.
Nejenže můžeme takové příspěvky tvořit, můžeme i zajistit spolupráci s dalšími prozíravými subjekty ze svatebního byznysu.

Svatbami se zabýváme již od roku 2004

Články se svatební tématikou píšeme již od začátku, kdy nebylo ještě zřejmé, jaký mohou mít vliv. Bez ohledu na termíny používané v marketingu je zřejmé, že informace předávané potenciálním zákazníkům musí být srozumitelné a hodnotné.

Ne zcela zřejmá je skutečnost, že je nutné pracovat ve velké míře i s emocemi, zvláště když zákazníkem je nevěsta.

Potřebujete tvořit nový obsah?

Chcete nové texty na web, článek se svatební tématikou,
video, texty pro příspěvky na sociální sítě?
Zašlete nám poptávku.