Marketingová strategie má za cíl především efektivní řízení finančních prostředků za účelem zvýšení prodeje a udržení konkurenčních výhod. Pro zákazníky musí být vaše služby dobře čitelné a musí být odlišitelné od těch konkurenčních.
Můžeme vám pomoci nejen online, ale i v tradičním prostředí.
Hledáte způsoby jak upoutat pozornost nevěsty, jak působit více důvěryhodně/profesionálně, zkrátka jak je přimět, aby využily vaše služby nebo zakoupily vaše produkty? Trápí vás, že vaše prodejní strategie často sklouzává k metodám typu „sleva“? Potřebujete se lépe odlišit? Chcete prodávat za vyšší cenu bez snížení tržeb?
Nesoustředíme se pouze na digitální online marketing. Je důležité věnovat pozornost i řadě dalších oblastí marketingu. Význam internetu sice stále roste, ale nevěsta se mnohdy dokáže pro vaše služby nebo výrobky rozhodnout až když s vámi přijde do kontaktu mimo internet.
Průzkum trhu (potřeb a konkurence) s cílem umístit nabídku tak, aby si cílový trh všiml odlišné nabídky a image. Podstatné je objevovat způsoby jak firmu vhodně odlišit.
Všechny komunikační kanály je zapotřebí zharmonizovat. Výhodou komplexního řešení je právě možnost dokonalého sladění.
Jaký je prodejní cíl?
Jak se do cílového stavu firma dostane?
Vaše produkty a služby – výhody a nevýhody
Způsob nabídky produktů a služeb
Propagace – kanály a jejich ROI ukazatele
Konkurenční výhody
Ceny
SWOT analýza je univerzální technika zaměřená na zhodnocení vnitřních a vnějších faktorů ovlivňujících úspěšnost podnikání nebo nějakého konkrétního záměru (například nového produktu či služby). Nejčastěji je SWOT analýza používána jako situační analýza v rámci strategického řízení.
Strengths – silné stránky
Weaknesses – slabé stránky
Opportunities – příležitosti
Threats – hrozby
Product (produkt) – produkt a jeho vlastnosti z pohledu zákazníka – autorita, kvalita, značka, design a další
Price (cena) – cena produktu/služby a celková cenová politika
Place (distribuční cesty) – způsob prodeje a distribuce produktu (od výrobce ke konečnému zákazníkovi)
Promotion (propagace) – způsoby propagace produktu/služeb
Podstatou metody je prognózování vývoje konkurenční situace na základě odhadu možného chování sil působících na trhu:
Stávající konkurenti – jejich schopnost ovlivnit cenu a nabízené množství daného výrobku/služby
Potenciální konkurenti – možnost, že vstoupí na trh a ovlivní cenu a nabízené množství daného výrobku/služby
Dodavatelé – jejich schopnost ovlivnit cenu a nabízené množství potřebných vstupů
Kupující – jejich schopnost ovlivnit cenu a poptávané množství daného výrobku/služby
Substituty – cena a nabízené množství výrobků/služeb aspoň částečně schopných nahradit daný výrobek/službu