Blog

svatební zpětné odkazy
Nepřehlédněte

Zpětné odkazy a jejich význam pro online marketing

Co jsou zpětné odkazy? Jedná se o takové odkazy, které jsou umístěné na jiném webu a odkazují na váš web. Odkazovat je ještě možné v rámci vašeho webu (interní odkazy) nebo na jiné weby (externí odkazy). Pro vyhledávače je zpětný odkaz reference vztažená k vašemu webu. Množství a především kvalita odkazů mají velký vliv na […]

SEO

Co znamená SEO

Několik let byla velká móda říkat, že děláte SEO. Kdo „uměl SEO“, byl zajímavý, protože „umět to“ znamenalo mít stránky nahoře ve vyhledávačích a s tím i hodně návštěvníků. SEO bylo vším. Dnes je vše trochu jinak. Vracíme se zvolna zpět na zem k normálnímu marketingu, který se od toho původního liší především přidáním dalších […]

produktivita práce

Jak zvýšit produktivitu práce

Asi to také znáte. Den má jenom 24 hodin, z toho minimálně šest hodin ztratíte spánkem. Ve zbývajícím čase se pokoušíte dohnat včerejšek a místo uspokojení z odvedené práce přichází rozčarování z navršování nové a nové práce a z nestíhání. Ptáte se někdy, jak to dělají superúspěšní lidé, že se jim daří vše stíhat? Může […]

Spolupráce s firmami ve svatební branži

Napadlo vás někdy, že by bylo možné být více vidět díky spolupráci s firmami, které vám nekonkurují, ale mají zcela stejný typ zákazníků (nevěsty a ženichy)? Jenže když hledáte partnery pro spolupráci sami, je to časově velmi náročné a navíc jen málokdo chápe hodnotu spolupráce. Přitom nejúspěšnější firmy jsou nejvíce vidět právě díky tomu, že […]

svatební veletrh

Jaký význam má účast na svatebním veletrhu ve srovnání s online marketingem?

Možná vám také chodí nabídky od provozovatelů svatebních veletrhů. Jít na veletrh nebo ne? Vyplatí se to? Abyste věděli na 100%, zda se investice (času a peněz) do účasti na svatebním veletrhu vyplatí, není jiná cesta než se dobře připravit a zúčastnit se. Nicméně pro určitou hrubou představu se můžete podívat, jaký vliv má svatební […]